2008. november 19., szerda

A minap vettem egy női magazint, szórakozásnak estére, amíg Baloghp az indiánokat gyilkolja. Több dolog van, amit nem értek én az efféle szakirodalommal kapcsolatban, de a leginkább az zavar, hogy mindenféle szemránckrém meg parfüm minta van benne, viszont csoki az egy sem. Pedig azt is hirdetik.
Szóval eldöntöttem, hogy visszatérek a jól bevált lakáskultúra magazinokhoz és inkább csorgatom a nyálam az álomlakásokra. Na nem mintha design bútorokat szándékoznék venni, de műkörmöt se holnap kezdek el építtetni, ugye.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szinte látom magam előtt, ahogy a "csokimintát" próbálod lenyalogatni a magazin lapjairól.. :)

adelka írta...

es a shell es/vagy bp reklamokkal mit tennel?!

en joy-t szoktam venni... remelem nem zuhantal le a szekröl!(persze a spiegel melle!)
egyszer beprobaltam az emma nevre hallgato magazint. aztan par cikk utan megvilagosodtam: sikerült nemetorszag vezetö leszbi sajtotermekebe beleszaladni...

es 1 kalappal a hetföi 2ik körre!!!

Julis írta...

Leszbi lap. hahahaha. Azert kivancsi lennek, hogy ott mi a felhozatal. Ugyanis eles elmemmel rajottem, hogy a 30 es 40es korosztaly szamara keszult noi lapok temai igazabol ugyanazok. Csak meg a Cosmoban sex tippek vannak, addig a Redben: hogyan folytassunk viszonyt, anelkul, hogy a ferjunk rajonne. A cosmo tuti feszes hast csinalo felulestippeket ad, a Red meg haj eltunteto tudoig felhuzando harisnyapiacot tesztel.

Masreszt nincs benne se shell se bp reklam, mert valoszinu csak a leszbik tankolnak maguknak. Minden normalis no megrebegteti a szempillait es idiotan vigyorog, hogy a kutas megtankoljon helyette.

adelka írta...

megeri 1 pillantast vetni ra, ha nem is vagy a goethe-dijra eselyes...

http://www.emma.de/

Julis írta...

A nyakamat ra, hogy Normi mar lecsekkolta Emmat!