2009. április 5., vasárnap

A heti szerelmeim a Cirque Du Soleil meg a botanikus kert üvegháza. Szóval úgy történt a heti szerelembeesésem, hogy cégesbuli keretében állt a cirkusz, ahol persze igen hamar mindenki tudomására jutott, hogy én vagyok az egyetlen bunkóparaszt, aki ezekről mégcsak nem is hallott (mondhatni mutogattak, mint a cirkuszi majmot). Hiába na, lehet nem voltak a cirkuszvilágbajnokság kiválló adásaiban régen szilveszterkor. Ott aztán azonban nagyon hamar beszívott az előadás, keményen nyomják a srácok. Más kérdés, hogy a nézőtéren ment a pattogatott kukorica meg a sör meg a minden, ami kissé meglepett, de gyorsan kiderült, hogy eme kellékek a színház nézőterének is elengedhetetlen elemei. A farmer póló összeallítással egyetemben. Kocsmázni bezzeg kisetélyiben járnak minden pénteken. Na de a lényeg, hogy teljesen beleszerettem az Szirk dö Sol-ba, meg is kaparintottam gyorsan 4 másikat is DVDn.

Ma pedig elmentünk orhideakiállításra a botanikuskertbe, ahol megpillantottam a fentebb említett csodát. Az orchidea kiállítás már kevésbé volt haszos, azért mentünk, hogy majd jó olcsón hozzájutunk néhány remekbemanipulált darabhoz, de hát nem így történt. Ráádasul megdőlni látszik a mindenki által hangoztatott "az orchidea igénytelen növény" mondás. Mint megtudtam teljesen igénytelen, ha hetente egyszer locsoljuk (locsolás ez esetben: lágy vízzel lehetőleg és egy csepp felesleg nélkül, különben elrohad hamarost), minden nap spriccelgetjük, vigyázva, hogy se a levelen se a virágon ne maradjon víz sokáig, mert szintén elrohad. És igazán örülhetek, mert a 3 hete beszerzett példányom igazán kezdőbarát, nem igényli az állando hömérsékletet télen nyáron és a virágzás érdekében nem kell heteket sötétben és 15 fokon tárolni. Kényszeredett mosolyom közben, amit az orhideakertész felé eregettem csak arra tudtam gondolni, hogy tuti megmurdál pár héten belül, örülhetek ha él mire hazaérek (persze mire hazaértem már hajigálja a virágait, amit csak azért nem vettem eddig észre, mert ugye a nagy gondoskodásban hétfőn ráborítottam egy csopur hideg csapvizet vizet, és szevasz). A nagy ijedségre vettem is egy gyompálmát, ami éveket eléldegélt szerető gondoskodásomban régen.

Amúgy meg mióta elolvastam a Shopaholic lány történetét, rájöttem, hogy bennem csírája sincs meg eme betegségnek. Ö ugyanis folyvást azt hangoztatja, hogy ez (mármint az éppen akciósan megvásárolt kincs) befektetés ha jobban meggondoljuk. Én viszont teljes tudatában vagyok annak, hogy baszom a pénzt. Feleslegesen. Hülyeségekre.

1 megjegyzés:

ibalogh írta...

fo h van onkritika. :D A virag biztosan megmarad legfeljebb viraga nem lesz csak hosszu szara :)