2009. február 16., hétfő

Az utóbbi napokban, megfázás okán, kamillateát szürcsölgetek az irodában. Egyszerűen képtelen vagyok nem fehúzni magam (természetesen minden alkalommal mikor hozzá kell érnem) a termékelnevezésen: Kamilla Mosoly. Mutassanak már nekem élő embert, aki nem megfázás, kötöhártyagyulladás vagy egyebek miatt issza azt a szart, hanem csak a zize miatt. Ha pedig valaki, jelen esetben én, betegen kénytelen emberek közé menni és tele a feje "dögöljön meg mindenki lehetőleg most rögtön azonnal" gondolatokkal, akkor a legkevésbé azt kivanja, hogy mosolyogjanak reája. Pláne egy kibaszott doboz ne tegye. Elbaszott egy PR stratégia, én mondom.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem mintha még rémlene, hogy egy esti pálinkázás is igen kiválló kúra mód tud lenni megfázás esetén.

Julis írta...

nem lenne rossz, ha lenne palesz. De Bechert (ami tenyleg tiszta gyogyszer) is csak egy eldugott kis boltban lehet kapni. De epp elfogyott a multkor.

ibalogh írta...

Nem elbaszott PR az, csak te nem latod meg a pozitiv jelet. +

Névtelen írta...

én például szeretem a kamilla teát Múltkor Normi főzött vagy 10 litert véletlenül...

zorrobomber írta...

Pálinkázással vigyázz, nekem már sikerült egyszer túltolni a megfázás természetes kezelése címszóval elkezdett adagolást.

Julis írta...

Pintyo viszi a primet (vagyis Normi)... Hogy lehet VELETLENUL 10 litert fozni? 15ot akart, de elmerte?

Julis írta...

A palinkazassal meg vigyazok, egyebkent is ismerem en a merteket

foldip írta...

En is like camilla tea. Vagyis neha jol esik. Kelloen sok mezzel meg barmikor bevallalhato....
De tenyleg, hogy volt az a veletlen 10 liter? :S

Névtelen írta...

Hát csak annyi, hogy benéztem a cimkét, nem kamillateát akartam főzni. Egyébként meg a Földi Petinek van igaza, a kamillatea igenis büfé. Másnapos gyomornak olyan mintha hájjal kenegetnék, egyrészt, másrészt meg én szeretem az ízét :D