2009. február 23., hétfő

Árulja már el nekem valaki hozzáértő, hogy miért kell az irodai telefonokat hosszú perceken keresztül csörgetni? Az efajta környezetben ugyanis nem a konyhából kell beszaladni (miközben persze üvölti az ember, hogy ne tedd le jövök, mintha a vonal másik végén hallanák), ne adj isten az emeletről leérni, hanem egyszerűen ki kell nyújtani az ember kezét a kurva kagylóéert. Tehát ha valaki negyedjére nem veszi fel valószínű huszadjára sem fogja. Folyamatos telefoncsörgésben élem az életem.

3 megjegyzés:

foldip írta...

En is abban ultem 100 emberrel 1 legterben. De most mar NEM! :D
Epp a vegefele mar nem birtuk, mert volt olyan delelott, hogy szoszerint non-stop csorogtek mobilok... Megirtam a levelet roc_dev_all, sei_dev_all... aztan megszamoltam hany napot kell meg bejarnom es inkabb nem kuldtem ki :).

dzsiz írta...

Ne panaszkodj, amig nem olyannal vagy egy irodaban, aki a mobiljat nem hordja magaval, ami veleszuletett adottsaganal fogva folyton akkor szolal meg, amikor kiteszi a labat az ajton. Az en esetemben ez egy finn nepdal meghallagatasat jelenti napi kb. 8-10 alkalommal, amolyan teletubby stilusban, a parhuzamosan Cserhati Zsuzsa "Edes kisfiam" cimu orokzoldjenek polifonikus valtozataval, termeszetesen hangosodo csorges uzemmodban. Illetve megemlitenem meg Tamas regi telefonjat, ami az elfelejtett PIN kod+egy beallitott ebreszto+folyamatos toltes, mert hatnha megis eszebe jut a PIN kod - nak koszonhetoen, evszaktol fuggoen deluitan 15:30v16:30 magassagaban a Dallas focimzenejet nyomja a fiokban. Itt ragadnam meg az alkalmat, hogy koszonetet nyilvanitsak a Nokianak a keszulekek kifejleszteseert es legyartasaert.

Névtelen írta...

a Ford szalonban még élt az az általános megegyezés, hogy amelyik telefon magában csörög idegesítő módon és átlép egy kiszöb szintet, az maradandó károsodást szenved.
Ez a szokás azóta eltünt az akkor még itt dolgozó emberekkel együtt. :(