2008. december 16., kedd

Az APEH kedves barátaim az úrban mindenhol APEH, legfeljebb Irish Tax Officenak hívják, hogy ott rohadnának meg az O'Connell streeten, ahol tanyáznak. A millió nyomtatvány közül kiválasztottam a megfelelőt (persze nem az én érdemem, az erre specializálódott HRes adta a kezembe, elképzelem, ahogy a továbbképzéseken a különböző formanyomtatványokra élvezkednek) meg a hozzá tartozó kétszer olyan hosszú kitöltési útmutatót. A véletlenre, azaz a postába bíztam és láss csodát hiába hívom őket (mert persze telefonon is egyeztetni kell az adatokat) naponta elmondásuk szerint 10 nap nem volt elég a feldolgozásra. Pedig rendkívül gyorsan gépelhetnek, mert amint bemondom a nevem (még azt sem kérik, hogy betűzzem le, pedig nagy divat az ám itt a nyugaton) egyből rávágják, hogy még nem érkezett meg a nyomtatvány.
Valószínű jól meg is vágnak egy emergency tax-ra keresztelt szemérmetlen lehúzással.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem tudja a HR elintezni helyetted mint itthon?

ibalogh írta...

"...a kelet europaiak faradjanak a sor vegere..."

Julis írta...

:D

LG írta...

a sirással elintézést próbáltad már? :D

Julis írta...

Nem hiszem, hogy az indiai call centerest meghatotta volna, egyebkent is alig tudtam magam atverekedni rajta, csak a call you later mondatot ismetelgette (fucking immigrants...) :D
De azota a HRes csavo elintezte nekem, magatol, meg kerni se kellett.

Unknown írta...

Emergency tax helyett ez meg itt egy jókívánság a szülinapunkon!
Isten éltessen!
Ja, és állat a blog! Nemigen ismerek olyat, aki ennyire önmaga tud maradni írásban!!!