2009. szeptember 26., szombat

Volt csütörtökön ilyen nemzetközi Guinness nap, azaz már május óta hirdetik, hogy majd az egész világon mindenki egyszerre köszönti Arthurt a 250 szülinapján. Tekintsünk most el attól, hogy szerintem nem sok országban emelték egy túlárazott, szebben fogalmazva nem épp jó ár-érték aránnyal ellátott, marketing csodával telt söröskorsójukat egy 250 éve halott emberre, aki ugye a Liffeyből (helyi Duna) főzte össze a csaladi vagyont. Az viszont mélységesen felháborít, hogy egyik kocsmában se volt semmi, de semmi sörön kívül! Se cider, se bor, semmi. Merhogy ez a sör ünnepe. Hát kedves malátarajongók, én ezt éppen magasról szarom le, hiába töltötték fel nekem feketeribizli szörppel (helyi specialitás), attól még sör maradt. Én pedig nézhettem, ahogy mindenki lerészegedik a kocsmában rajtam kívül.

1 megjegyzés:

Gyuri írta...

Az jó. Igaz, a malátarajongók meg ugyanúgy leszarták, hogy leszarod. :P

Különben itt is volt aznap Guiness jubileum. (Amúgy én is rühellem, dacból egész este London Pride-ot ittam.)