2009. március 21., szombat

Úszni akartam ezen a nyomorult szigeten. A jópár értetlen tekint amiket az 50 méteres medencét keresek kérdés elhangzása után kaptam nem rettentett el, felpattantam a netre. Ahol kiderült, hogy tőlünk kb. 2 megállóra van Írország első 50 méteres medencéje. De továbbolvasva arra is fény derült, hogy 120 centi mély, azaz leér a lábam (a hasamról nem is beszélve), amit kifejezetten utálok. Van ezen kívül egy nagyon jó versenymedence, szaunával meg jakuzzival reggel 6:30-tól 9:30-ig, utána át lehet települni a 25méteresbe este 10-ig. Nem értem ezt a koncepciót, ha ugyis nyitva vannak miért nem lehet használni a nagyot? Nehogymá telehugyozza meg elronccsa a nép a szép medencét? Mindezeken kívül láttam pár 25 méteres medencét, sőt sokan a 12, 16 métereseket hirdetik, amivel leginkább nem égetnem magam még a nem mindig igényes netes közösség előtt sem.
Ezek után ne csodálkozzanak, hogy fennállásuk óta egyetlen olimpiai érmest tudnak felmutatni. Úgy kell nekik, sok rögbi buzi.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mit is értesz pontosan "nem mindig igényes netes közönség" alatt te?

foldip írta...

Ugyan meg nem vagyok kulfoldon, de hasonlot jatszottam en is pont ma. Kivancsi voltam van-e eselyem barmifele strandot vagy ilyesmit talalni Frankfurtban. Londonban is jo lenne, de abban nem is remenykedem. Egyelore nem talaltam.

Névtelen írta...

Nyugalom, én már Pesten sem találok olyan fürdőt ami megfelelne igényeimnek.

Julis írta...

Miert kell neked Frankfurtban uszoda foldip? Nem Londonba indulsz hamarost? Nem ertem.

Azert Pesten csak van valami... Vagy a jo oreg oshazaban se igy mennek mar a dolgok?

Vicces egyebkent, hogy vizilabdat hirdetnek egy oldalon, mondjuk ugy nem nehez gatyaig kiemelkedni a vizbol, hogy 120cm-es a medence.

Névtelen írta...

Annyi hogy én nem uszodát hanem szaunát keresek, olyat amiben leég a hátamról a bőr :) Majdnem elmentünk a Rudasba, aztán utolsó pillanatban szóltak hogy ja, az a helyi buzifürdő :)

Julis írta...

Na jo, az "uszas" nekem is kb 3/4ora uszas meg meg vagy masfel, 2 punnyadas a termalban meg a szaunaban.