2011. március 14., hétfő

„Itt csak Micra van és 2 db 190 feletti férfit meg az apró (3 normál méretű lány), nálatok nincs nagyobb autó?” mondta a kölcsönzős a másik telepen dolgozó kollégájának. De úgy döntöttünk szeretjük a kihívásokat és bepaszírozzuk magunkat, hogy megnézzük a Giant Causewayt. A kihívás további része csak félúton tudatosult bennünk: az már tulajdonképpen külföld, ahol nem lyuróban mérnek, hanem mint kiderült játékpénzben. Ezt a fajta fontot ugyanis minden Észak Ír bank másféle színben, mintával nyomja és különben se igen fogadják el máshol az országban. A legnagyobb melléfogások között mindenképpen dobogós Földi bóknak szánt mondata, miszerint „itt már akárhol elfogadnak kártyát, mert ez Anglia”. Kár, hogy egy szereotíp képeskönyvből kilépő vörös ír parkolóőrnek mondta. Nem, a „tudja már kend hogy értem” se javított a helyzeten.

2 megjegyzés:

foldip írta...

Nehany megjegyzes:
1) a Micra olyan kicsi, hogy tobbszor hallottam a hatam mogul, hogy "bevertem a fejem". Es ezt Julis mondta. Hogy a plafonba beverte a fejet! Ezt azota sem hiszem el. BPeti a muszarfalon "pihentette" a terdet egesz uton, ez mar hihetobb.
2) A juro/font az biza bekavart rendesen. Felvettem 100 jurot a repteren, aztan kiderult, hogy fontban koltottunk mindent...
3) Ami a banknoteokat illeti: 7 banknak van bankjegy nyomasi joga a uk-ban. Ebbol a Bank of England az egyetlen aminek a bankjegyeit mindenhol el kell fogadni, a tobbiet Englandban nem kotelezo elfogadni a boltokban.
4) Az Angliat is elszurtam, igen... De tegyuk hozza, hogy ekkora globalizacioban pont annyit szamitottak az orszaghatarok, hogy itt meg mph van a tablakon, ott meg mar kmh. Arrol nem tehetek, hogy ezek ekkora kerdest csapnak ekorul :)

Julis írta...

Minden szava igaz! Tenyleg bevertem a fejem. Sokszor.
De jo reszei is voltak, ugy mint a szallas (nem a Micraban aludtunk) meg azert Eszak Irorszag nagyon szep. Es az ocean olyan gyonyoru volt!