2010. december 7., kedd

Életemben először kaptam mémet, K-tól érkezett. Ki is próbálom hogy megy ez nekem, vannak szabályok is:
1. Add tovább a listaírós feladatot további hét bloggernek.
2. Linkeld be őket.
3. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
4. Írd meg a karácsonyi kívánságlistádat.
5. Küldd el a listát a Karácsonyi ajándéklistára azaz a radmila.morgan kukac gmail.com címre.
6. Szurkolj, hogy teljesüljenek a kívánságaid.
7. Legyen boldog karácsonyod :)

És akkor a lista:
* Szeretnék legalább 1 nagyon über alles ajándékot adni az idén is. Ha igazán őszinte akarok lenni, akkor azt szeretném, hogy hatódjanak meg jól az emberek, de sírást kérni felnőtt embereknek karácsonyra nem lenne túl keresztényi cselekedet.
* Szeretnék 2 hét Jordániát mikor a sivatag virágzik Petivel, Eszterrel meg az „oszt ki ez a faszi”-val.
* 1 olyan telefont, ami 5 fok alatt is működik, mikor havas parkokat akarok vele fényképezni (nincsenek nagy igényaim, a zoom nem kell)
* Camper csizmát és akkor nem kéne választanom reggelente, hogy csúszkáljak vagy beázzak
* Futó atlétat, hátha akkor gyorsabb leszek
* Szeretném ha Peti becsomagolná az ajándékomat. Légvárból ne sajnáljuk a téglát, legyen masni is!
* Disznósajtot
 * Úgy feldíszíteni a lakást, hogy ne legyen se giccses, se túl kevés
*  Nagy pelyhes hóesést szenteste (de csak miután Földi már leszállt és eljutott hozzánk).


7 megjegyzés:

30 írta...

Légvárból a téglát? :))
Még nem hallottam.

Én egyelőre bajban vagyok a sajátommal, mert úgy a karácsonnyal eleve bajban vagyok, ill. én csak titeket olvaslak, szóval vagy visszamegy nektek, vagy egy-egy blogger elég faszán meg lesz linkelve..

30 írta...

márminthogy alaposan meg lesz küldve linkkel. Sokszor.Na. Bocs a spamért.

K írta...

Mint kiderült, én is olyanoknak (is) elküldtem, akik már megkapták. Szerintem az sem baj, ha nem adod tovább.
Úgyhogy csak írd azt a listát, mert kíváncsi vagyok. :)

Zsófi írta...

Jé, köszi a lehetőséget.
Akkor most már duplán össze kell szednem magam :)

Szemtelen Tyúk írta...

Köszi itt is, én egy karácsonyi kívánságlistára fogom redukálni, a többit majd más. :)
Köszönöm.

Julis írta...

@30: haaaa, ezert akartam gyorsan megcsinalni... De amugy igaz, hogy nem is kell tovabb kuldeni, ugyis elolvassa/irja aki akarja.

A tobbieknek meg koszi a listat!

foldip írta...

koszi, hogy gondoltal ram is egy ilyen fontos listan :)