2010. július 21., szerda

Tegnap egyetem óta első ízben egészen közel kerültem hozzá, hogy goromba legyek egy tanárral. Én nem értem ezek mit is gondolnak a világ egyébként elhanyagolhatóan kis szeletéről, akik nem középiskolában az ő terrorjuk alatt kénytelenek élni. Mikor végre sikerült elérni (számolatlan email, telefon és közös ismerős baszogatása után) a határidő után 2 nappal, még én voltam kedves és aranyos, hogy valószínű az én gépemben van a hiba, azért nem kaptam meg tőle a dokumentumokat. Erre a világ legtermészetesebb hangján közölte, hogy dehogy, hiszen ő azt nem küldte el, merthogy nincsen kész. Meg különben is, ő nem szereti a számítógépet, nem lehetne jövőre inkább kézzel, papíron...
Kívánok neki 4 osztályra való hiperaktív, fusztrált 16 évest brainstormingra, melynek témája: hogyan lehetne megszopatni a ribancot.

Nincsenek megjegyzések: