2011. augusztus 22., hétfő


És ezennel egy korszaknak vége. A hétvégi események hatására megváltoztattam az összes jelszavamat. Hol van már minden rendszergazda rémálma a leggagyibb jelszó a világon, mint biztonsági rés. Azért hiányozni fog. Meg az összes csodálkozó vagy hitetlen arc  is mikor el kellett valakinek mondani.
Az mondjuk nem tudom mennyire jó ómen, hogy majdnem mindenhol legalább 3x kellett begépelnem az újat, mert mindig megkaptam a kis orczámba a hibaüzenetet: Your new password and confirmation do not match.

5 megjegyzés:

K írta...

A raclette buli csak jó lehetett! :)
De hogyhogy nyáron racletteztek??? :))

Dupla Perec írta...

Jelszóváltoztatás! :D Jól tetted! Mások hibájából a legjobb tanulni ;)

Julis írta...

Hat nem szivesen tanultam volna ebbol a hibabol. Meg most se nagyon hiszem, hogy ilyen tenyleg nem csak filmekben tortenik...

@K: naszajandek volt, fel kellett avatni! :) Meg itt nincs sok kulonbseg tel es nyar kozott. Ugyanugy kabatban jarunk, csak a puloverek szama valtozik.

K írta...

Oh,az remek nászajándék! :)
Mondjuk én télen-nyáron raclettezem, de a svájciak szerint ez szentségtörés... :) A fondü dettó.

K írta...

Oh,az remek nászajándék! :)
Mondjuk én télen-nyáron raclettezem, de a svájciak szerint ez szentségtörés... :) A fondü dettó.