2011. május 16., hétfő

Megnéztük (igaziból, moziban!) a The Way című opuszt, ami tulajdonképpen az El Caminoról szól. Igen, már hallottam erről, meg azt is tudom, hogy elcsépelt és már nem kúlság rajta résztvenni (el is határoztuk Petivel, hogy nem a turistáknak való El Caminot csináljuk végig gyalog, hanem az “eredeti” egy részét Pesttől Jeruzsálemig. Mostanában a Templomosokról olvas, onnan ilyen jól informált.), és nekem megnézni a filmet éppen elég is volt. Nem azért, mert lelkileg sivár vagyok és szarok a spirituális megtisztulásra és az élet nagy találkozásaira, hanem mert nekem pontosan ugyanezt az érzést nyújtja a jógatábor évente 10 nap. Vagyis 5. Vagyis mikor mennyit vesz be belőle a gyomrom.

1 megjegyzés:

netgyerek írta...

Ehh. Erről a filmről sem hallottam még. Tipikus El camino... :)