2011. január 14., péntek

Legyen átkozott, aki a lépcsőt feltalálta! Nem a mozgót. A szerdai Hour of Power név mögött megbújó 1 óra sulyzós ugrálás tegnap délutánra már görcsbe rántotta a combom. Legyen átkozott, aki azt terjeszti, hogy izomlázra rá kell tornázni! Elindultam tegnap futni és féluton már csak azt éreztem, hogy 2 vas lámpaoszlop van a lábaim helyén, amik térdben nem hajlanak, így ott álltam majdnem mozgásképtelenen a lakástól úgy félórányi futásra. Könnyeztem és nagyon fáztam miközben hazafelé döcögtem. És persze ma sem tudok mozogni.

2 megjegyzés:

foldip írta...

Egen. A feligazsagok megint. Szoval a "raedzes" valoban javithat az izomlazon, HA regeneralo intenzitassal vegzik. Embertol/kortol fuggoen mondjuk 120-140es pulzussal.

Julis írta...

Azt hiszem itt az ideje egy pulzusmerot beszerezni vegre...