2010. október 8., péntek

Új terembe mentem tornázni, de ezeknek nem kell az én pénzem! Első nap mikor csak érdeklődtem körbevezettek és mondták, hogy maradjak, amíg akarok (ingyen edzés 1), kifelé adtak egy kupont, hogy azzal legközelebb bemehetek (ingyen edzés 2), aztán tegnap be akartam fizetni a havi díjat, de mivel nem volt nálam csak kártya a banki adatok az állandó átutaláshoz nem, ezért azt mondták menjek be, majd legközelebb fizetek (ingyen edzés 3). Kértem 1 vizet, de mivel még mindig csak kártya volt nálam, ezért az ideadták ajándékba (mert ilyen jó vásárló vagyok?). Mondjuk nem is koptatom a gépeket, mert fogalmam sincs hogy kell őket használni. Most csak bennfentes és némileg unott képet vágok a futógépen (az egyetlen, amit be tudtam kapcsolni), de igaziból azt próbálom ellesni hogy mit is kéne a többin csinálni.  

1 megjegyzés:

foldip írta...

Ez itt asszem normalis. En is edzettem ingyen kb 4-5-ot (mondjuk 2 helyen osszesen) mielott letelepedtem a mostani termemben. Mult hetvegen meg ingyen engedtek be szolizni. Valszeg bejottem a sracnak... Ezen a heten meg minimum 5 fontos kartyas fizut neztek el nekem, 1.5-ot is fizethettem. Kiderult, hogy a srac keresztneve "Magyar". A szarmazasat nem ertettem, de nem mi foldunk szulotte.