2010. június 8., kedd

Miután tegnap Gizivel a hétvége megkoronázásaként a Lombard hátsó bejáratán át kellett távoznunk (és már az is csak kulcssal nyílt), és erre a nagy ijedségre muszáj volt borral netezni, azt hiszem ma másnapos vagyok. Más okot nem találok rá, hogy miért odrít egész nap full hangerőn a Woozy a fülesemből, miért nem beszélgetek a padtársaimmal, miért másolok word-be blogokat (egész napos látványos/pofátlan netezés még az én arcomra se fér rá, mégha release utáni napon vagyunk is), és miért idegesít mindenki aki 20 méterre megközelít. Ezen felül rendkívül szarul is nézhetek ki különben a körülöttem ülők nem próbálnának meg mindent, hogy kicsit felvidítsanak. Eleinte mondvacsinált indokokkal beszélgetést akartak kezdeményezni, később érdeklődő tekinteteket küldtek felém, majd végső elkeserésükben egyszerűen csokival vesztegettek. Hogy dögölne meg az összes, miért nem bírnak békén hagyni?

3 megjegyzés:

foldip írta...

jobbulast

30 írta...

Hát ezt a posztot mintha én írtam volna. Az az egy különbség, hogy ez nekem másnap nélkül lazán is megy.

Julis írta...

@30: Neha gyulolom az irodai letet. Elegem van az indexbol, az outlookbol, az utolso percig kiszamithato egyforma napokbol, az egesz ceget osszerangato, huu de faszak vagyunk meetingekbol. Elegem van ezekbol a mondatokbol: “hol ebedelunk”, “van kartyad?”, “hogy lehet ezt Wordben megcsinalni?” vagy a nyelv megcsufolasara kitalalt szavakbol, ugy mint kikommunikalni vagy callban vagyok.
Es tisztaban vagyok vele, hogy masnak rosszabb, valamint, hogy ennek nagyresze hiszti.